zondag 8 december 2013

DRUP AAN DE NEUS

 Al een week lang kan ik niet zonder een grote rode zakdoek. Hoesten, niezen en snotteren. Het is de herfst op weg naar de winter, koud, natte sneeuw, regen, dan weer een hagelbui, voor je het weet hangt er een drup aan je neus. Gelukkig ben ik niet de enige overal om me heen hoor ik dezelfde geluiden en bij menigeen heb ik ook al zo'n neusdrup waargenomen. Zelfs in mijn tuin zie ik dit soort druppen hangen. Aan de Duitse pijp hangen ze aan elk uitsteekseltje en aan een porseleinzwammetje op een dode beukentak hangt een echte snotdrup. En zo snotteren we samen op weg naar de kerst. 

1 opmerking:

  1. Ha ja er wordt wat af gesnotterd in deze tijd Ubel en wel solidair dat er in de natuur
    ge wordt mee gesnotterd.
    Mooi opnamen heb je er van gemaakt.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen